dinsdag 7 januari 2014

This bitch is back!

Lieve lezers,
Ik weet niet of je nieuw bent op mijn blog of dat je mijn blog vroeger las, maar zoals je wel kan zien heb ik hem een beetje verwaarloosd..

Wel ben ik veel actiever geworden op Youtube dan ik vroeger was. Daarnaast is er veel gebeurd in 2013 wat ik jullie nog niet verteld heb.


En nu? Ja nu zijn we alweer een week in 2014. Met een ironische grijns lees ik mijn vorige blogpost terug waarin ik in maart 2013 vertel dat ik veel meer aan mijn blog ga doen. Waarna ik het niet langer vol hield dan 2 blogposts.

Ik moet toegeven dat ik het lastig vind om elke dag te schrijven door mijn drukke leventje. Toch mis ik het wel en daarom wil ik proberen om weer te gaan bloggen. Wellicht niet elke dag, maar laten we beginnen met eens per week! Dan zal ik maar beginnen met vertellen wat ik het afgelopen jaar allemaal heb uitgespookt..

De mensen die mij op Youtube volgen, weten waarschijnlijk al het een en ander, maar de eerste grote stappen die ik gemaakt heb in 2013 waren het beëindigen van mijn relatie met Robin en het verhuizen naar mijn eigen kamer.

Waarom het uit ging? Daar kan ik vrij kort over zijn, we groeiden uit elkaar. Ik vond het altijd zo cliché klinken als iemand dat zei, maar toch is het zo. We hielden ons bezig met andere dingen, begrepen elkaar niet meer goed, lachten nooit meer samen en we hadden eigenlijk constant ruzie. Jakkes!

Maar goed, ik ging op mezelf wonen en dat wilde ik eigenlijk al heel lang. Ik weet nog dat ik de eerste dag ging slapen in mijn nieuwe kamer. Ik kwam op een vrijdag laat thuis van mijn werk (toen nog promotiewerk bij Pepperminds) en ik hoorde allemaal studenten feesten buiten. Ik had super veel zin om uit te gaan, maar al mijn vrienden konden niet en er was niemand thuis. Ik heb me toen opgesloten in mijn kamer en kon alleen maar denken: Wat heb ik in godsnaam gedaan?! Ik voelde me zo alleen...

Gelukkig is dat allemaal goed gekomen en heb ik geleerd dat ik alles ook in mijn eentje kan, als ik het maar wil. Inmiddels woon ik alweer in een andere kamer met een eigen badkamer én balkon! En het uitzicht.. Dat is mijn nieuwe grote liefde!

Zie hier: Mijn uitzicht!

Daarnaast heeft er nog een grote verandering plaats gevonden in mijn leven. Namelijk het contact met mijn vader. Ik had eigenlijk al een lange tijd een slechte band met hem, maar sinds een aantal maanden hebben wij het contact officieel verbroken. Het klinkt gek, maar dit voelde deels als een opluchting, omdat ik het zat was dat ik zo hard mijn best deed en dat het gewoon nooit goed genoeg was wat ik deed. Ik heb hierna een nummer geschreven en naar hem opgestuurd, maar hij reageerde er eigenlijk heel vaag op. Toch jammer.



Tot slot ging het in 2013 ook goed op school, want ik haalde eindelijk mijn propedeuse! Dit houdt in dat ik niet meer van school gestuurd kan worden, omdat ik genoeg punten heb. Ik was zo trots op mezelf en blij. Hier heb ik echt uit geleerd dat je alles kan als je maar je best doet!

Eigenlijk zijn dit de belangrijkste punten van het afgelopen jaar wat betreft mijn persoonlijke leven. Daarnaast ben ik, tegen al mijn verwachtingen in, weer begonnen met Twitter, waar ik nu braaf elke dag een tweet plaats en daarnaast heb ik een hele grote sprong gemaakt met Youtube. Namelijk van 150 abonnees, naar bijna 3800, wauw!

Dit jaar was voor mij, ondanks de ups en downs, zonder twijfel een topjaar! Ik ben ontzettend gelukkig en heel erg dankbaar voor de mensen die mij een topjaar hebben bezorgd. Onder andere mijn gezin (moeder, broertje, stiefvader, stiefzusje), beste vriendinnen Barbara en Dagmar, de leuke mensen die ik heb ontmoet via Youtube en natuurlijk mijn lieve en trouwe volgers.

Ik hou van jullie, stuk voor stuk en ik hoop dat jullie ook een heel fijn 2013 hebben gehad. Dus laten we met z'n allen van 2014 nog zo'n topjaar maken. 2014, bring it on!

Dikke lebber van Eline <3

11 opmerkingen:

KeepCalmAndLoveTeske zei

echt super dat je weer gaat bloggen omg <3333

Itsonlyalifetime zei

Yeahh dankjewel voor je leuke reactie Jill! <3

Unknown zei

Mooi geschreven Eline, ik doe mee met het bloggen weer proberen op te pakken!!
Ik zie nu pas je uitzicht goed en ohmygod het is gewoon een mini New York

Itsonlyalifetime zei

Dankje Camille, ik ben ook super blij met mijn uitzicht hihi <3

JustSemir zei

Heujheujehuj! Lekker bezig popje!

Itsonlyalifetime zei

Dankjewel Semir! Jij bent ook lekker bezig =D

Jasmijn zei

Aww zo leuk dat je weer gaat bloggen! Ik volg je nog niet zo lang, maar ik vond je gelijk al heel leuk, ik baal nog steeds dat ik niet naar de meeting mocht :( Stay who you are, you're awesome <3

X Jasmijn

Itsonlyalifetime zei

Yeahh, wat ben jij een lieverd Jasmijn! Ik hoop dat, als ik weer een meeting ga doen, je erbij bent! En anders op de DYTG9?

Rhodeetje zei

Lieve Eline,
Superleuk dat je weer gaat bloggen!
Ik ken je nog niet zo heel lang maar vind jou stijl van schrijven, tweeten en video's maken supertof :)
Ik hoop dat je hier nog lang mee door mag gaan en veel plezier in mag hebben ;)
xxRhodé (@xBeautyLover)

Itsonlyalifetime zei

Ik had je ook al een tweet gestuurd, maar superlief en bedankt voor je reactie lieve Rhodé <3

xJust_yara zei

echt super leuk dat je weer blogt. Je schrijft echt heel erg leuk. Veel succes! xxx yara