vrijdag 12 oktober 2012

Update: "Van je vrienden moet je het hebben"

V.l.n.r. Robin, Lisette, Roos ,Xiomarah, Wing-Wah en ik!
Na het lezen van de titel zal je waarschijnlijk denken dat mijn vrienden me weer eens iets geflikt hebben. Haha, gelukkig hebben mijn vrienden zich netjes gedragen! De titel gaat namelijk over een nieuw programma op SBS6. Dit programma is nog niet eerder op televisie geweest, maar vanaf 13 oktober is dit programma wekelijks te zien om 20:00.


De reden dat ik bij dit programma was, was niet omdat ik erin mee speelde (helaas!), maar omdat wij voor school een verslag moesten schrijven over het bijwonen van een tv-programma. Eigenlijk heb ik dit leuke dagje dus te danken gehad aan mijn school, haha!

De show die wij hebben bijgewoond is aflevering 2, hierin wordt Babette van Veen gehypnotiseerd. Ik mag er nog niet te veel over zeggen, maar ik kan jullie wel alvast vertellen dat deze aflevering het kijken waard is!

Nadat de aflevering met Babette en nog een paar andere bekende Nederlanders was opgenomen, werd er door iemand van het programma gevraagd of ik en een paar klasgenoten wilden helpen met de voorbereidingen van het volgende programma. Dat hoefde hij geen tweede keer te vragen, tuurlijk wilden we dat!

Met z'n zessen gingen wij naar de catering waar er lekker broodjes voor ons klaar stonden en daarna kregen wij te horen dat wij als stand-ins mochten helpen bij aflevering 3. Het kwam erop neer dat wij de bekende Nederlanders moesten spelen. Zo konden de makers van het programma zien hoe lang het programma zou duren en of alles goed verliep.

Het was heel leuk om te doen! Ik speelde "Antje Monteiro", ik had nog nooit gehoord van deze naam, maar het was wel grappig om ineens een sticker met een andere naam op je buik te hebben. Nouja, niet dat ik normaal met een "Eline"-sticker rondloop, maar jullie snappen het wel denk ik.

Heel veel bekende Nederlanders hebben wij dus niet gesproken of gezien. Wel was Do aanwezig tijdens het oefenen van aflevering 3. Ik vond het heel grappig om ineens met haar een tv-programma te oefenen, ook al wordt het nooit uitgezonden. Helaas dus geen video van onze samenwerking met Do (want je mocht er niet filmen). Toch heb ik het wel voor elkaar gekregen om met Do op de foto te gaan!

Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik nooit echt heb opgekeken tegen beroemde mensen. Nog steeds niet eigenlijk. Het zijn gewoon mensen met een ontdekt talent. Ik snap niet zo goed hoe mensen kunnen flauwvallen bij het zien van een beroemd persoon. Het is ook maar gewoon een mens!

Toch vond ik het stiekem wel leuk om een foto te hebben met een bekende Nederlander, want die had ik nog niet!

2 opmerkingen:

Modamour. zei

super leuk! je blog is echt geweldig. Ga zo door!

Just call me Elo zei

Dankje! =D