maandag 10 september 2012

Update: Mijn geweldige weekend

Dit weekend was echt een van de beste weekenden die ik ooit heb gehad! Het begon allemaal met het feest van Daan&Daan, twee vrienden van mij die ik in de bus naar Spanje heb ontmoet. Het duurde wel even voordat ik er was, zo'n 2,5 uur, maar het was het echt meer dan waard!

Ik bleef er slapen, dus ik had m'n koffertje mee haha, ik had meerdere setjes mee en omdat het die avond koud was heb ik me daar echt 3x verkleed. Waarna de vraag van Menno volgde: "Als je nog een keer langs loopt, heb je dan weer wat anders aan?" hahaha. Ik heb naast de 8 "bus-chicks" nog veeeel meer leuke mensen ontmoet op hun feest, het was echt geweldig!



Toen ik de volgende dag wakker werd, dacht ik eigenlijk dat het grootste feest nu afgelopen was. Maar ik had het mis! We gingen namelijk naar "Victorie loves de Hout" dit was een festival in Alkmaar en het was echt amazing! Op de foto zie je ons op het festival met koptelefoons, er was namelijk een silence party. Ik was nog nooit naar zo'n party geweest, maar het was echt grappig! Als je je koptelefoon afdeed had je echt zoiets van: "Wtf is iedereen wild aan het dansen!", maar als je hem opdeed ging je weer helemaal op in de muziek.

Ook was er een geweldig optreden van mr. Polska. Dit was echt fucking vet! We gingen helemaal los en zongen keihard mee met "krokobil" en "het allermooiste feestje". Vooral dat laatste nummer zit nogsteeds in mijn hoofd, ik ben fan!

Helaas heb ik niet heel veel gefilmd op het festival zelf, omdat ik de hele tijd aan het dansen was. Ook heb ik mr. Polska dus niet op beeld kunnen krijgen. Wel heb ik een filmpje van voor en na het festival, deze wilde ik even met jullie delen!


Geen opmerkingen: