zaterdag 29 september 2012

Shoplog Sephora 28-09-2012

Gisteren ging ik met mijn lieve vriendinnetje Dagmar even langs de V&D, omdat daar uitverkoop was bij de Sephora. Ik trof daar echt heel veel mooie producten aan, de mooiste producten heb ik gekocht en zal ik jullie laten zien in het filmpje hieronder. Ook zet ik onder het filmpje even een paar foto's van de mooie producten die ik heb gekocht.


Als eerste de highlighter, waarvan wij dachten dat het een blush was. Ik vind dit een hele mooie highlighter, hij geeft een beetje een brons/goud-achtige glow en mooie sterretjes als patroon. Ik kan er echt gelukkig van worden als een product er mooi uit ziet.

 

Als tweede wil ik jullie de compact powder foundation laten zien. Ik vind het heel leuk dat er bij dit product een applicator zit en een spiegeltje. En dat voor maar vijf euro! (In de uitverkoop dan).


Daarnaast heb ik nog een loose powder foundation gekocht. Deze is vrij simpel qua verpakking, maar omdat het twee voor tien euro was, kocht ik deze er ook bij.


Tot slot heb ik nog twee nagellakjes gekocht. Ik ga nog testen of ze goed dekkend zijn of niet, maar voor nu alvast de foto's en de namen van de nagellakjes. Het gouden nagellakje heet "I'm a rich girl" en het nagellakje van OPI heet "Berlin there, done that".



Hebben jullie nog leuke producten gescoord bij de Sephora?

2 opmerkingen:

Kitty & Irene zei

Leuke producten! Ik he niks gekocht :( Ik ben aan het sparen, hihi.

Itsonlyalifetime zei

Haha ja ik zou ook moeten sparen, maar het lukt me niet zo goed! Hoop dat jij meer succes hebt, haha! xx