maandag 27 augustus 2012

Update

Momenteel zit ik buiten in de tuin bij mijn moeder. Heerlijk aan het genieten van de zon in mijn pyjama, zonder make-up en niks aan m'n haar gedaan. Ik merk dat ik dit soort dagen soms gewoon even nodig heb, om me weer helemaal relaxt te voelen.

Ik merk dat dit soort dagen, waarop ik vrijwel niets doe, heel weinig voorkomen. Als ik nu bijvoorbeeld in mijn agenda kijk, zie ik dat ik alweer helemaal sta volgepland deze week. Niet dat ik dat erg vind, ik geniet er juist van om allemaal nieuwe dingen mee te maken.

Zo heb ik morgen een sollicitatie bij de Rustende Jager. Dat is een hotel in mijn stadje. Ik hoop echt dat ik daar aangenomen word, want ik wil al heel lang in de horeca werken! Na m'n sollicitatie ga ik naar mijn andere werk in Haarlem. Dan werken, werken en nog eens werken!

Woensdag weer eens lekker afspreken met mijn allerbeste vriendinnetje Barbara en donderdag met Tjerko, een oude vriend van mij. Ik kijk er alweer naar uit om hen weer te zien!

En dan vrijdag.. Ja dan begint m'n school weer. De ontmoetingsdag, spannend! Op dat soort dagen zit ik altijd een beetje te stressen. Of ik er wel leuk uitzie, en wat ik in godsnaam aan moet doen! Misschien ga ik wel een "outfit of the day"-filmpje maken die dag. Dat idee heb ik een beetje van Whitney, een vriendin van mij. Zij gaf mij de tip om meer met kleding te doen en ook in filmpjes. Ik ben echt blij met tips, dus bij deze nogmaals bedankt Whitney!

Als jullie nog tips hebben zijn die ook altijd welkom! Ik hoor altijd graag wat jullie leuk vinden om te lezen!

Zaterdag heb ik dan een verjaardag van Robin, jaja m'n ex haha, maar we zijn nog gewoon vrienden en ik ben echt dol op zijn familie. Dus het lijkt me heel leuk om hen weer te zien!

Dan ga ik zondag de laatste voorbereidingen doen voor school en daarna... Ja dan is school weer officieel begonnen! Mijn vakantie ging naar mijn mening iets te snel, maar toch kijk ik er stiekem wel weer naar uit om naar school te gaan!

Nou dat ga ik de komende week allemaal uitspoken, haha! Jullie horen nog wel of ik aangenomen ben of niet en hoe de rest van m'n week verliep. Ook maak ik bijna dagelijks foto's die dan weer terug te zien zijn in de volgende "Pictures of my life"!

Dikke zoen van jullie drukke blogger <3

Geen opmerkingen: