zaterdag 4 augustus 2012

Update: My busy life

Na een maand niet thuis te zijn geweest, vond ik het wel weer eens tijd worden om naar huis te gaan. Maar voordat ik naar het station gebracht werd. Gingen wij nog naar de Kruidvat, waar bijna alles 50% korting was! Hier komt binnenkort nog een shoplog van online. Daarna werd ik dus naar het station gebracht en anderhalf uur later werd ik alweer door mijn vader opgehaald. Daarna kwam Barbara gezellig bij me eten en daarna had ik alweer een feestje. Nu zit ik weer thuis achter mijn laptop en ben ik aan het skypen met Daan.

Morgen kan ik (waarschijnlijk) voor het eerst sinds lange tijd uitslapen (mijn moeder maakt me namelijk altijd om 9:00 wakker). Dan in de avond weer logeren bij Bar en de volgende dag naar Rotterdam om onze vakantievrienden weer op te zoeken. Hiervan komt waarschijnlijk een vlog.

Die dag daarna (dinsdag) ga ik de hele dag werken. Woensdag komen de kittens bij ons thuis (yeahhh!!!). Ik kan echt niet wachten! En die donderdag ga ik alweer op vakantie naar Belgie met mijn mama, stiefvader, zusje en broertje. Je hoort het al, druk druk druk. Maarja, dat is mijn leven. Ik geniet er elke dag van met alle leuke mensen om me heen. Jullie horen snel van me!

xxxx Jullie drukke blogger

Geen opmerkingen: