maandag 30 juli 2012

Ziek zijn is kut.

Dit ben ik. Ik lig onder de dekens met een pyjama van m'n moeder, een hand voor m'n make-uploze gezicht en mijn onverzorgde haar uit beeld. Zo zie ik er uit als ik ziek ben.

Nou denk je misschien: 'Oooh joh! Het is vakantie, lekker de hele dag in je bed liggen en niks doen.' Maar zo'n feestje is het niet, want ik word er helemaal gek van! Ik wil namelijk gewoon leuke dingen doen, in plaats van de hele dag dood op bed liggen. Pffff

Wat ik heb? Ik heb ontzettende keeltyfus (klinkt leuker dan keelpijn). En dat heb ik niet alleen vandaag, maar nu al bijna een week. Elke keer als ik slik doet het heel veel pijn.

Ik zal even een beeld schetsen. Het doet pijn als ik mijn speeksel doorslik (ja, want dat doe je nu eenmaal als mens), als ik eet, als ik drink en als ik hoest. Daarnaast komt er soms ook ineens een heeeerlijke hoofdpijn door die zo een paar uur tot een hele dag kan duren.

En als dat nog niet genoeg is voel ik me ook de hele dag slap en moe, terwijl ik dus de hele dag op bed lig. Ook heb ik geen zin om te eten, alleen na een aspirientje, daar leef ik nu ongeveer op.

Dusja, ik ben ziek. En de reden dat ik dit met jullie deel, is omdat jullie dan misschien beter kunnen begrijpen waarom ik even geen leuke filmpjes kan maken en/of leuke foto's kan plaatsen.

Ik baal er zelf ook enorm van, want ik wilde nog vloggen bij de kittens enzo en leuke dingen doen met mijn zusje, moeder en stiefvader, maar ik zal moeten accepteren dat dat nu even niet gaat. Gelukkig heb ik gisteren wel met mijn laatste beetje energie foto's van de kittens gemaakt en op mijn blog geplaatst. Kan ik toch nog iets, yeahhh!

Ik zal het jullie in ieder geval laten weten als ik weer beter ben. Tot die tijd zal ik nog wel proberen berichten te posten!

Dikke knuffel (met een kus steek je iemand aan) van jullie zieke blogger!