zondag 8 juli 2012

Reviews Beautybox juni 2012

Laatst konden jullie al de reviews van de Glossybox van juni lezen, maar nu dus ook van de Beautybox van juni. In de Beautybox van juni zaten vijf producten. Van links naar rechts zie je een cleansing lotion van Boots No7, een all in one hairtreatment van Uniq One, een dagcrème van Hannah, een lipstain van New York Color en een zonnebrandspray van Roc. Benieuwd wat ik van deze producten vind? Lees dan verder!



Ik denk trouwens dat het misschien handiger en overzichtelijker is als ik de producten in de volgorde van de doos review. Dan moet ik dus beginnen met de cleansing lotion van Boots No7!

Toen ik deze cleansing lotion voor het eerst zag, dacht ik eigenlijk dat ie van Chanel was, maar dat is dus niet zo, haha! Ik kende het merk nog niet, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook nog nooit echt een cleansing lotion heb gekocht of gebruikt. Daarom kan ik hem dus niet echt vergelijken met andere cleansing lotions. Ik vond hem lekker vochtinbrengend en de geur was niet overheersend. De substantie is redelijk vloeibaar, waardoor ik het idee heb dat ie goed intrekt. Ik weet niet of ik dit product vaker ga gebruiken, maar ik weet in ieder geval wel dat Barbara er fan van is!

Deze all in one hair treatment van Uniq One belooft heel veel. Onder andere het repareren van beschadigd haar, shine&frizz control, hitte-protectie, zachtheid, uv-bescherming en haarkleurbescherming, zorgt voor doorkambaarheid, volume en beschermt tegen dode haarpunten. Of ik alles moet geloven weet ik niet, maar mijn haar werd er wel heel zacht door. Ik ga hem nog eens een week goed uittesten, zonder andere producten te gebruiken, want op het moment dat ik dit serum in mijn haar deed, had ik daarvoor al de zoutspray van Toni&Guy gebruikt. Ik kan dus nog niet heel veel hierover zeggen, maar je haar wordt er in ieder geval heel erg zacht van!


Over de dagcrème van Hannah was ik in eerste instantie niet zo heel erg enthousiast. Het was gewoon een vochtinbrengende dagcrème. Ik gebruik nooit echt een dagcrème, dus weet er ook niet heel veel van af. Maar toen ik hem helemaal had opgesmeerd viel mij op dat ik een hele mooie glow op mijn gezicht kreeg. Ik straalde er helemaal van! Mijn huid zag er heel mooi en soepel uit en voelde niet vet aan. Een aanrader dus!


De lipstain van New York Color had ik eigenlijk al, dus ik wist wat ik kon verwachten. Ik vind dit een heel fijn product. Het is een soort stift die je op je lippen aanbrengt. De kleur trekt dan in je lippen en geeft dan niet meer af. Ook blijft de kleur in verhouding met een lipgloss of lippenstift veel langer zitten. Ik ben echt fan van lipstains! Het enige nadeel dat ik kan noemen is het feit dat ie je lippen een beetje uitdroogt. Dit kan je ook zien op de laatste foto, je ziet daar dat mijn lippen een beetje schraal zijn. Ook droogt de stift zelf redelijk snel uit. Voor de rest vind ik het echt een superproduct! Ik ga deze lipstain zeker nog heel veel gebruiken!

En tot slot de zonnebrandspray van Roc. Ik was hier heel erg benieuwd naar, omdat ik eigenlijk nog nooit echt een zonnebrand als spray heb gebruikt. Toen ik dit product op mijn lichaam sprayde rook het eerst naar haarlak, maar dit veranderde al snel in een lichte vanillegeur. Verder was ik een beetje bang dat je huid er heel erg van zou glanzen. Dit is echter niet het geval. Hij trekt een beetje in je huid en laat geen overdreven glans achter. Ook wordt je huid er niet plakkerig van. Ik ga dit product zeker veel gebruiken in Spanje, hij is ook nog eens waterproof!

Zo erg als de Beautybox van mei me eigenlijk tegen viel, zo erg bevalt de Beautybox van juni. Ik ben echt blij dat ik mijn abonnement niet meteen heb stopgezet, want ik vind deze producten super! Nog een voordeel: Ik hoef nu geen zonnebrand meer voor op vakantie te kopen, hihi!

Geen opmerkingen: