donderdag 5 juli 2012

Pictures of my life


Ik vond het wel weer eens tijd worden voor een "pictures of my life". Ik heb namelijk de neiging om van heel veel dingen een foto te maken. Helaas heb ik mijn Nikon niet altijd bij me, dus maak ik foto's met mijn BlackBerry, vandaar de crack-kwaliteit! Maarja, ik heb wel weer genoeg gepraat, let's take a look! 

Het begon allemaal bij mijn lieve vriendinnetje Dagmar, die jarig was. Natuurlijk was ik er bij om haar te feliciteren!
Ik bleef die avond bij haar slapen en kon het toen niet laten om haar bril even op te zetten, haha!
Natuurlijk was Dagmar, samen met Barbara, ook op mijn feestje. We hebben met z'n drieën echt heerlijke cupcakes gemaakt!
Ook op werk was het zoals altijd gezellig! Alleen heb ik toch wel wat medelijden met Thijs, die we  in wc-papier hadden gewikkeld. Gewoon omdat het kan!
Het was werf-week, dus ging ik helpen met het vinden van leuke nieuwe werknemers. Natuurlijk deed ik dat niet in mijn eigen kleding, maar in een superleuk Pep-vest!
Even een hele charmante foto van mij. Ik ging met Robin eten bij  de Vork en toen vond hij het leuk om mijn gezicht te vervormen, haha. Ik vind het trouwens echt onzin dat je geen vrienden zou kunnen zijn met je ex. Je hebt toch samen een hele leuke tijd gehad?!
De zon scheen in Nederland! Ik kan er zo van genieten als het lekker weer is, ik word dan altijd super vrolijk!
Ook mijn broertje en zusje genoten van het warme weer!
Sandra (een vriendin van m'n stiefmoeder) met m'n zusje Sophie. Echt heel schattig dit!
Wouter wilde een foto zien zonder make-up. Dit is het resultaat!
Ik vind toch dat ik er beter uitzie met make-up, haha!
Lancie met haar kittens. Ik kan er uren naar kijken!
In de winkel van mama, kleding passen. Ik maak altijd een foto als ik iets pas, dan kan ik, als ik alles gepast heb, makkelijker een keuze maken en hoef ik me niet nog eens om te kleden!
Met noodweer in de trein. Toen ik deze lucht zag, was ik toch wel een beetje bang!
De koffers en tas van mij en Michiel. We gingen naar mama toe!
Deze engerd zat bij mama in de gang. Wat een engerd!
CUTENESS ALERT!


Ik heb me bij mama niet alleen maar bezig gehouden met de kittens, maar ook met het haar van Jazz! We hebben er twee uur over gedaan om haar hele haar in te vlechten. Ik stel jullie voor aan "Rasta Jazz".



Toen was het weer tijd om de vlechtjes eruit te halen.. Ik ben serieus te werk gegaan met een vork, haha! Ik vork, jij vorkt, wij vorken! 
En dit was het eindresultaat, een bos vol volume en krulletjes!
En toen was het weer tijd om, in m'n eentje, naar huis te gaan!
En natuurlijk moest ik de volgende dag meteen weer werken!
En die dag daarna weer, maar dit keer was het HOTPANTS-WEER!! Yeahhhh!
Toen we aan het werk waren, zagen we ook een hele lieve Vlaamse reus. Wat een leuk beest was dat! Hij was als een gek in het rond aan het springen, zo schattig!
Ondertussen had ik de pet van Teun gejat, haha hij is wel een beetje aan de grote kant. We liepen trouwens in Beverwijk!
Teun ging gevaarlijk doen en dat moest ik natuurlijk even vastleggen!  Het ging allemaal goed hoor, maar  niet als het aan Thijs lag, haha!
En dan sluit ik deze "Pictures of my life" af met de versierde deurknop. Vraag me niet waarom, maar op het moment dat ik deze foto maakte, lagen we helemaal stuk van het lachen hierom!
Nou dat was het weer voor nu. Het waren toch nog best wel veel foto's deze keer! Ik hoop dat jullie deze post leuk vonden en dan zie ik jullie morgen wel weer! xoxo Elo

4 opmerkingen:

ElisabethHeida zei

Haha oh wat leuk allemaal Elo! <3

Just call me Elo zei

Hihi, dankje! <3

Lilly zei

Wat een leuke blog! :) & jij woont volgens mij dicht bij mijn stadje Haarlem haha! :)

Just call me Elo zei

Ahh dankje! Ik woon zelf in Nieuw-Vennep, maar ik werk in Haarlem en aangezien het daar heel gezellig is kom en blijf ik daar ook vaak, hihi! Ik wil wel op kamers in Haarlem ik vind het echt een supermooie stad!