woensdag 11 juli 2012

Inpaklijst

Persoonlijk vind ik het altijd heel fijn om een inpaklijst te hebben als ik op vakantie ga. Zo probeer ik te voorkomen dat ik iets vergeet. Daarom dacht ik dat jullie het misschien ook fijn vonden om mijn inpaklijst te zien. Meestal vergeet ik alsnog het een en ander, maarja dat kan je soms ook niet helemaal voorkomen.

De inpaklijst is wel een zomervakantie-versie. Ik ga namelijk niet op wintersport en om eerlijk te zijn ben ik ook nog nooit op wintersport geweest. Daarom dus alleen de zomer-versie, here we go!



Dit is wat ik allemaal meeneem op vakantie:

Kleding
- Ondergoed
- Bikini's
- Sokken/panty
- Shirtjes
- Hemdjes
- Jurkjes
- Pyjama
- Hotpants
- Lange joggingbroek
- Trui
- Vestjes
- Rokjes
- Slippers
- Sneakers

Accessoires
- Ketting
- Armband
- Riemen
- Ring
- Oorbellen
- Tas (voor uitgaan, strandtas en gewone tas)
- Hoedje

Toilettas
- Zonnebrandcrème
- Aftersun
- Bodylotion
- Condooms/pil/medicijnen
- Crèmespoeling
- Shampoo
- Douchegel (ik gebruik dit ook als scheergel)
- Scheermesje
- Deodorant
- Haarborstel
- Haarelastiekjes
- Lippenbalsem met SPF
- Make-up (het liefst waterproof!)
- Tandpasta
- Tandenborstel
- Spiegel
- Anti-muggen crème
- Nagelknipper/vijl
- Nagellak
- Nagellak-remover
- Oogmake-up remover (in mijn geval Vaseline)
- Wattenschijfjes
- Wattenstaafjes
- Maandverband/tampons/inlegkruisjes
- Parfum
- Pincet
- Dagcrème
- Nachtcrème
- Reinigingsdoekjes
- Haarspullen
- Föhn
- Stijltang/krultang

Overig
- Strandlaken
- Adressen van mensen in Nederland
- Taalgids
- Strandbal (liefst opblaasbaar, is makkelijker mee te nemen)

Voor onderweg
- Zakdoekjes
- Zonnebril
- Mobiel + lader
- Mp3-speler + lader
- Fotocamera
- Tijdschriften/boeken
- Desinfecterende handgel
- Reispapieren
- Paspoort
- Portemonnee
- Geld/pinpas
- Kauwgom
- Flesje drinken
- Eten
- Kussen
- Dekentje

Ik denk dat dit zo ongeveer alles is wat ik mee ga nemen. Als jullie nog een toevoeging hebben bij deze inpaklijst, laat dat dan bij de reacties achter, dan hebben anderen (of ik) er ook wat aan!

Fijne vakantie!

xoxo Elo <3

Geen opmerkingen: