zaterdag 16 juni 2012

Update

Zoals jullie misschien al gemerkt hadden, heb ik de 'Photo-a-day-challenge' verloren. Sorry, maar ik had het zooooooooo ontzettend druk! Ik ga de challenge binnenkort gewoon nog een keer proberen en dan met nieuwe onderwerpen.

Ook zullen de foto's en filmpjes op mijn blog veel mooier worden, want... *tromgeroffel* ik ben de trotse bezitter van een Nikon 5100!! EINDELIJK!!

Daarnaast heb ik veel gewerkt en ga ik volgende maand op vakantie naar Spanje met Barbara! Ik vind het echt super spannend dat we met z'n tweetjes op vakantie gaan. Dit is het eerste jaar voor mij dat ik zonder ouders op vakantie ga. Ik kijk er nu al naar uit!

Om het goed te maken dat ik een tijdje niet meer actief ben geweest op mijn blog, zal ik vanmiddag een shoplog plaatsen. Ik ben gisteren namelijk gaan shoppen met Barbara voor de vakantie (in Haarlem).

Ik zal proberen om weer meer te bloggen, ondanks mijn drukke schema!

Geen opmerkingen: