maandag 25 juni 2012

Joggen

Vandaag ging ik joggen met Wouter. Haha, helaas wilde hij niet op de foto, maar het was wel gezellig. Alleen was mijn conditie toch wel heeeeel erg achteruit gegaan sinds de laatste keer dat ik ging joggen, haha. Tijd om meer te gaan sporten!

 De reden dat ik niet meer zo vaak sport/jog is voornamelijk omdat ik zo weinig vrije tijd heb. Daarnaast vind ik het een beetje eng om in mijn eentje te joggen, aangezien je vaak nare verhalen hoort over joggers. Haha, ja ik weet het ik ben soms echt een bangerik!



Wat je nodig hebt om te joggen:
- Waterflesje
- Hardloopschoenen
- Mp3-speler + oortjes
- Sport-bh
- Sportkleding

Veel mensen die joggen, dragen een legging met een hemdje erboven. Persoonlijk vind ik dit echt 3x niks. Als ik ga joggen wil ik namelijk absoluut geen strakke kleding aan! Daarom draag ik meestal een wijde joggingbroek (tot net over mijn knieƫn), en een wijd shirtje. Ook neem ik vaak een vest mee (voor na het joggen), zodat ik warm blijf.


Ook zijn je schoenen heel belangrijk. Zo houd je het namelijk langer vol als je echte hardloopschoenen hebt. Deze zijn vaak wel prijzig. Als je niet zo veel te besteden hebt, raad ik je aan om eens op marktplaats te kijken. Daar zijn namelijk heel veel hardloopschoenen die misschien maar 1x gedragen zijn ofzo!

Daarnaast is je muziek ook heel erg belangrijk. Ik kan bijvoorbeeld veel beter rennen als ik goeie muziek bij me heb. En dan heb ik het wel over muziek met een uptempo.

Dit is mijn playlist:
Low - Flo Rida ft. T-Pain
Automatic - Elize
What the hell - Avril Lavigne
Peacock - Katy Perry
Part of me - Katy Perry
Raise your glass - Pink

Ik weet dat mijn playlist veel oude nummers bevat, maar eigenlijk boeit me dat niet zo veel. Als ik er maar lekker op kan lopen! Haha, ik hoor graag waar jullie naar luisteren tijden het joggen!

Geen opmerkingen: