woensdag 27 juni 2012

Busy lady

Gisteren was het weer eens uitzonderlijk lekker weer. Wat heb ik ervan genoten zeg! Ik word altijd heel vrolijk als de zon schijnt. Ik ging dan ook heel blij naar mijn werk (ik werk bij een promotiebedrijf). Het is er altijd heel gezellig en ik blijf er meestal nog na werktijd hangen, omdat de mensen er zo leuk zijn.

Vandaag ga ik weer werken, dus heb ik niet zoveel tijd om mijn filmpje te bewerken. Jaja, jullie horen het goed! Er komt een "everyday hair"-filmpje online. Ik verwacht dat ie of vanavond of morgen online staat. Hebben jullie in ieder geval iets om naar uit te kijken!

Ik ga trouwens donderdag (morgen) naar mijn moeder, waar de kleine kittens zijn. En ik zal jullie alvast waarschuwen voor een overload aan cuteness!

Tot snel lieve lezers! xoxo Elo

Geen opmerkingen: