donderdag 31 mei 2012

Beautybox mei

Afgelopen woensdag, 30 mei, was ik jarig en kreeg ik de Beautybox binnen! Ik vond het supercool dat ik hem op mijn verjaardag kreeg, zo was het een echt cadeautje! Helaas vond ik de inhoud iets minder dan de Glossybox, maar dat kan natuurlijk per maand verschillen. Maar ik heb genoeg verteld, ik zal jullie laten zien wat er allemaal in zat!




De reden dat mijn unboxingvideo er zo laat op staat, is omdat ik veel moest werken de laatste tijd en omdat youtube heel raar doet. Als ik namelijk een video geüpload heb op youtube, duurt het minimaal 24 uur voordat ik hem op mijn blog kan zetten..

Beetje jammer dus, maar voortaan zet ik de link er wel bij zodat jullie hem meteen kunnen bekijken!


Mocht je ook geïnteresseerd zijn in de Beautybox, dan kun je hem hier bestellen voor €12,50. Hou er wel rekening mee dat het een abonnement is. Je kan het iedere maand opzeggen, maar wees hier dan wel snel mee, anders loopt het gewoon door! 

Geen opmerkingen: