maandag 21 mei 2012

Photo a day challenge + update b-day!

Vandaag zag ik echt iets super leuks. Namelijk de "Photo a day challenge". Dit is echt DE perfecte challenge van mij. Ik hou namelijk van foto's maken en van challenges aangaan. Dus kom maar op!



Het liefst zou ik vandaag starten met deze challenge, maar omdat ik er pas vandaag voor het eerst over gelezen heb is dat niet zo'n leuk idee. De bedoeling is namelijk dat je in 30 dagen (een maand dus), 30 verschillende foto's maakt. En dan is het niet zo leuk om bij de 21ste van mei te beginnen. Daarom heb ik besloten om volgende maand (juni) te beginnen.

Daarnaast heb ik 2 maanden geleden de beauty- én de glossybox besteld. De april-edities van deze boxen waren helaas uitverkocht, daarom krijg ik ze pas deze maand. Dus jullie kunnen binnenkort twee unboxing-videos van mij verwachten!

Daarnaast ben ik 30 mei jarig, dus zal ik ook een birthday-haul houden en misschien film ik wel wat tijdens mijn slaapfeestje!

In ieder geval een hoop dingen te lezen komende maanden!

xoxo Elo <3

Geen opmerkingen: